1. Czy osoby poniżej 16 roku życia mogą uczestniczyć w spektaklu?

    Spektakle wystawiane w Krakowskiem Teatrze VARIETE są przeznaczone do widzów powyżej 16 r.ż. Pytania o możliwość udziału młodszych widzów w konkretnych wydarzeniach prosimy kierować do Biura Organizacji Widowni lub Kasy Teatru.
  1. Czy Teatr posiada parking?

    Z przykrością informujemy, iż nie posiadamy parkingu przynależnego do Teatru. Od poniedziałku do soboty w godz. 10.00 - 20.00 ulice przylegające do budynku Teatru objęte są Strefą Płatnego Parkowania (Podstrefa C).
  1. Czy w Teatrze jest kawiarnia?

    Teatr posiada kawiarnię z której można skorzystać już na godzinę przed rozpoczęciem spektaklu podczas wydarzeń repertuarowych.
  1. O której godzinie widzowie są wpuszczani do Teatru?

    Drzwi Teatru otwieramy na godzinę przed planowanym wydarzeniem. Na widownię widzowie są wpuszczani na 20 minut przed rozpoczęciem spektaklu.
  1. Czy mogę zwrócić bilet?

    Zgodnie z obowiązującym Regulaminem sprzedaży zwrot środków możliwy jest jedynie w przypadku odwołania spektaklu. Teatr dopuszcza jednorazową wymianę zakupionych biletów na ten sam spektakl wystawiany w inny dzień - oprócz spektakli sylwestrowych i gościnnych – w zależności od dostępności miejsc. Regulamin sprzedaży i rezerwacji biletów na spektakle Krakowskiego Teatru VARIETE znaleźć można na naszej stronie internetowej (https://teatrvariete.pl/) w zakładce "Teatr", a następnie "Pliki i regulaminy".
  1. Jak długo ważny jest Bilet Otwarty?

    Bilet otwarty ważny jest przez rok od daty zakupu. Termin ważności biletu otwartego nie podlega zmianie.
  1. Czy respektujecie bilety KKR3+ lub KKN?

    Tak, jak każda miejska instytucja respektujemy karty KKR3+ lub KKN, jednak takie bilety można zakupić jedynie w kasie teatru za okazaniem ważnego dokumentu.
  1. Czy posiadają Państwo miejsca dla niepełnosprawnych?

    W teatrze mamy 2 miejsca, na których może stanąć wózek. Jednak ze względu na słabą widoczność rekomendujemy (o ile jest to możliwe) przeniesienie lub przesadzenie osoby korzystającej z wózka na fotel.
  1. Czy muszę drukować bilety jeśli zakupiłem je przez stronę internetową?

    Nie trzeba drukować biletów zakupionych przez stronę internetową. Wystarczy pobrać na telefon lub otworzyć pdf. z biletem. UWAGA: czytniki nie odczytują zrzutów ekranu.

W naszej witrynie wykorzystujemy poniższe cookies, jesli nie zaakceptujesz wszystkich, niektóre elementy strony mogą nie działać.